tisdag 19/8

En dag utan några lektioner. Endast klassråd, som Charlotte kunde säga med ledsam glädje att hon inte hade förberett. Men, men. Det gjorde inte så mycket ändå.
Efter lunch åkte jag, Hanna, Sofia, Jennipher och Jonna till göteborg. Hittade en hel del saker, som vanligt antar jag. jag måste börja avsluta det där shoppingberoendet.
Åt på en thairestaurang som tog så lång lång tid att hitta att vi ett tag trodde vi skulle svälta ihjäl - på riktigt. medan vi väntade på maten stack jag och Hanna iväg och köpte cheeseburgare, då måste man ha nått botten..
Fick mig också ett långt gott skratt idag också tack vare Hanna. Har inte skrattat så mycket på flera flera dagar. <3

Mycket nice dag, och vi hade det myys. Nu blir det massa onyttigheter och kolla film med Sofia, Hanna, Elin, Jonna och Jennipher.


Jennipher, Jonna, Sofia och Hanna. Hanna, du ser fet ut ^^





Kommentarer
Postat av: Evelina

Ursnygga toppar!:D Var hittade du den i mitten, med ansiktet?

2008-08-22 @ 16:50:42
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Aah okej, bor i Stockholm så kanske kan hitta något liknande här:)



Ha en toppenbra kväll!

2008-08-22 @ 19:29:33
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0