Söndag

FAKTISKT så var det Claes och Jesper som lagade maten igår, jag och Jenny behövde inte göra många knop. Tittade på en ny film, kom inte riktigt ihåg vad den hette, men rolig var den. Jesper var väl inte alltför tyst i sin hörna ;) Sedan var det bilprogram nice..... så blev att hitta på annat för mig och Jenny där ett tag. Dem åkte väl lite efter midnatt, och jag och C lade oss strax efter det. i the ghosthouse.

Imorse var vi inte riktigt lika sega som vanligt, jag gick upp och fixade frukost. vi åkte sedan hem och brände ut lite saker till Linda eftersom hon bad om det igår vilket jag visst glömde berätta att vi var hos.. och åkte sedan till brämhult och firade mona som fyllt år. Var där i några timmar innan det var dags att ta tåget till kinna. Usch, inte alls roligt att behöva sitta i Kinna och vänta i 1 timme på bussen till Strömma. men Nizze mötte upp mig på Strömma sen :)

Packat upp, pratat med massa folk, nu är det dags att bränna en skiva :) sen kommer lite tankar senare..


Kicki, jag och Marcus på swing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0