Move your hands up

Har sovit ganska gott idag trotts allt. men börjar bli lite nervös nu.. Mamma väckte mig imorse och sa att jag var tvungen att gå ut med hunden. när man krälar sig upp efter en stund får man höra "nej, filip gör det istället" åh. känner att jag inte var på världens bästa humör bara för det. men det går över fort, orka gå runt och vara långsur? det hörde till mig förr i tiden. det där, kolla inte på mig, prata inte med mig, jag smäller till dig! jag är så glad att jag kommit ifrån det. tänk vad synd det var om honom, att alltid få skit fast han aldrig gjort någonting. förstår inte varför jag inte tog tag i allting tidigare. det är mycket roligare att alltid kunna gå runt glad med ett leende på läpparna. av egen erfarenhet är det bara att säga, fan stå på er, det är så mycket värt det!


jag säger likadant som dig, Kicki. Fan, ska man börja lyssna på basshunter igen?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hehe japp för han har visst blivit bra :O

2008-08-11 @ 11:44:34
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0