tre

Hemkommen, med lite huvudvärk..

Åkte hem till Nille och förfestade igår. det var väl precis som vanligt, med carro, nicole, tommi, kenny, nille, malin osv. första gången sofie fick träffa dem allihop :)
åkte sedan ner till stan, bussresan var väl som de flesta andra, massa sång och sådär. drog till swing, där det var sjuukt mycket folk. knappt så man kom varken upp eller ner i trappan, fattade inte varför folk inte kunde hålla sig på dansgolvet istället. iof var det ganska fullt där också..
tror sofie tyckte borås var helt okej, eller vad säger du? :D fast idag har jag ont i huvudet, dock inte av bakfylla, utan för att jag blev skallad igår. bråka någon annanstans jävla idioter.

på kvällen åkte jag tillsammans med kajsa och chrisoffer, upp till älsk där han sov så sött ^^
så hela dagen idag har jag väl fått pussas och kramas hela morgonen. simon hade fått kramp och fått åka in till sjukhuset, så senare hämtning fick det bli..

Nu blir det lugnt ett par helger, i promise.

Kommentarer
Postat av: Sofie

helt okej :D haha

2008-08-31 @ 16:04:42
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0