Flängig dag

Igår när jag kom hem började jag rensa hela min garderob. och satan vad kläder man fick slänga. Jeanette gick igenom litegrann och ville ha en hel del :)

Åkte in till stan när det blev kväll. var inte roligt alls att sova själv hos c utan honom när himlen öppnade sig och det började åska och blixtra mitt i natten. önskade ingenting annat än att han bara skulle ha kommit hem och hållt om mig :(

Åkte ner till stan och farmor imorses. skulle hämta lite saker jag glömt där.. dem skjutsade hem mig till c igen, och jag hann städa litegrann innan jag åkte ner till stan och mötte Carro. Gick runt och kollade lite, fikade och sådär. mötte sedan upp nicole, isabella och madde och åkte då  till knalleland en stund. åkte också upp till kim. efter ett tag tog jag mitt pick och pack och åkte hem till c för att hämta mina grejer. mamma kom sedan och hämtade mig, och som vanligt blev det en shoppingrunda med alltför mycket saker i armarna. och shoppade gjorde vi, ända tills allt stängde. naturligtvis.

Jag vill bara börja om. På ett nytt ställe, bara ett nytt hus? kanske ett rum också hade fungerat, men jag vill bara flytta därifrån. ett nytt rum i ett nytt hus ÄR en bra början. att börja inreda sitt gamla rum, flytta tillbaka till allt gammalt, det vägrar jag att göra. att flytta var det enda jag såg fram emot med att börja mitt sista år på strömma igen. jag känner såå stor lust att faktiskt hoppa av hela skiten när det är såhär. en sak jag vet är jävligt dumt att ens tänka på, men jag har tappat suget något kolosalt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

det kommer bli bra till slut ändå. vart vi än får bo, så blir det bra ändå. det är ju inte så långt kvar nu, klart du inte ska hoppa av! och har kommer alltid ha oss gumman. det löser sig, VI löser det. jag lovar! <33

2008-08-14 @ 22:50:28
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0