sju

Jag har klarat av 2 veckor i skolan, och det har hittills varit ganska okej. troligen mest för att jag inte befunnit mig på skolan speciellt mycket. Jag ska klara det här, och anstränger jag mig så vet jag att det går!

Idag åkte vi hem tidigare än förväntat, skönt att komma hem. Gick ut med hunden, och lekte med henne jättemycket. har inte träffat henne på 2 veckor, så det var såklart ett kärt återseende :)
Annars har det inte hänt mycket för ovanligheternas skull. Skulle egentligen varit iväg på vägfest idag, men orkar verkligen inte det. speciellt inte med tanke på alla grannar vi har. ingen idé att spekulera i det där. Tog mig en jättelång dusch och har nu satt mig i morgonrock och kollar på scrubs med miris liggande i mitt knä. i love that dog, she is my princes! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0