fredag

Tog ett tag innan pappa kom igår, det hade varit mycket trafik och vi hade superbråttom, vilket resulterade att jag körde MYCKET över hastighetsgränserna vilket pappa inte sade så mycket om mer än att jag blir av med det körkort jag inte har.
Älsk hade inte kommit hem, så åkte till ishallen med pappa, och det hela slutade med att jag fick vara publikvärd, alltså kolla biljetter, tala om vart de ska sitta, svara på frågor, öppna och stänga vissa ingångar mm. Kändes lagom konstigt att det var frölunda som spelade och hade nästan lika mycket supportrar som bhc brukar ha. frölunda vann också matchen i cupen mot ett finsk lag.
hjärtat kom och hämtade mig och vi beställde pizza och kollade på film.

Vaknade inte förrän halv ett idag, underbart! länge sedan jag sov bort min dag så länge. efter massa strul med bussarna har jag äntligen kommit hem, och ska ställa mig i en dusch innan jag åker hem till kicki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0