gumman

Vaknade sjukt tidigt igår och kunde inte somna om.. jag har haft så mycket för mig i sommar att jag alltid fått ställa klockan runt 6-8 varje morgon. inte konstigt att man är kvar i det gamla.
började städa efter att hjärtat åkt till garaget. hade god tid på mig som tur var. åkte sedan ner till stan i spöregn och träffade min älskade Kicki. tyckte vi åt hela tiden. haha. eller vissa av oss försökte ju i alla fall ;) massa mys att träffas en stund och få prata ut lite.

jag vill verkligen inte börja skolan igen. jag vill kunna vara här hemma och bara göra allt jag vill. nytt läsår, nytt rum, nya utmaningar. jag känner mig småledsen bara jag tänker på att jag ska få sätta mig där ute i skogen igen. visst, jag har vänner där som jag inte kan umgås med hemma, men jag vill inte. det kanske låter taskigt, men.. jag tycker inte illa om mina vänner, inte alls. jag vill umgås med dem, det vill jag! men inte på skolan. jag vill börja jobba nu. flytta hemifrån och allt det där. att ha 1/3 kvar av det man bara vill ha avklarat, känns så sjukt tråkigt. vill inte bara gå och längta till att det ska ta slut..

jag och c åkte hem till mig efter min stund med gumman, men fick vända ganska snabbt igen. hjärtat har dåligt minne, men det blev godis och chips och annat gott samtidigt, så gjorde inte så mycket ^^

börjar bli rastlös nu, ska in i duschen så fort jag är klar. prata lite med kickistin först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0