biobesök

Jag har lite beslutsångest angående mitt och hjärtats biobesök..

Saw 5 hade varit "rolig" att se eftersom jag följt alla de tidigare filmerna. de är inte direkt de bästa filmerna jag sett kanske, men jag vill fortfarande se fortsättningen. filmen på bio har gett starkt positiva, men också starkt negativa responser från de som följt de andra.

Twilight verkar vara en ganska bra film om man kikat in dess trailer. dessutom har den fått stark positiv kritik från de som sett den. det verkar som varenda bloggerska som sett filmen på bio, direkt laddar hem den.

jag har beslutsångest, får nog be min söta, rara pojkvän om råd, så vi kan bestämma oss :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skulle rekomendera Twlilight, det var den bästa filmen jag har sett på länge. Den var helt underbart bra :)

2008-12-08 @ 14:47:44
URL: http://soenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0