den bästa på läänge!

jag och rasmus har haft en "syskonkväll", då vi åkte in till stan, hyrde film och köpte över 1 kg godis. först kollade vi bandy-finalen, och jag får säga att det var en mycket spännande match! synd att det blev ett sådant avslut, men ett VM-silver SKA vi vara nöjda med. och vi skötte oss bra :)
Sedan kollade vi på filmen vi hyrt. barnhemmet. måste säga att denna film var en av dem bästa jag sett på länge. den är absolut ingen sådan där vanlig thriller, med massa blod och overkliga saker. okej, för dem som är tvärt emot mig - alltså, dem som inte tror på "andra sidan" kommer säkert heller inte tycka denna film känns så uppskattad. men för mig, så var den här filmen på ett helt annat sätt. jag vet inte om jag ska säga.. bevisande? den berörde mig, kändes i mitt fall inte ens som en film.. nej, den här blir helt klart en 5:a från min sida. jag älskade den här filmen!

se thrailern här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0