denna dag..

natten var förjävlig, jag vaknade om vartannat och försökte verkligen sova. när jag sedan skulle upp, runt halv 6, så var jag helt slut. jag trodde ett tag att jag inte ens skulle orka upp!
det fortsatte inte helt bra sedan heller. jag fick släpa upp mig själv för alla trappor, det kände som fötterna vägde bly. vagnar stod i vägen för mig, fick köra massa omvägar, ta fram truckar och grejer. dessutom klämde jag fingrarna mellan 2 plåtdörrar, och fick självklart outspädd hågeren på såret. hm.. nu dunkar det bara, och fingret är blått. att få en annorkunda färg på ett finger är väl i alla fall något annorlunda.
och nu är en arbetsdag avklarad på ellos i alla fall. det känns skönt att ha i alla fall en dag gjord, pengar behövs alltid. hur rik eller fattig man är.

funderar på att lägga mig grymt tidigt idag, och försöka sova igen allting som jag förlorade inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0