ett snabbt inlägg - varsågoda :)

nu är jag hemma igen, och får slänga in ett litet blogginlägg för er skull ;)

jag lovar er, att i helgen så har vi sovit. hjälp, jag brukar ALDRIG sova middag, men i lördags sov jag faktiskt middag på fyra timmar. i övrigt har vi bara varit inyttiga. ja, alltså är allting ungefär precis som vanligt! ni som känner mig vet vad jag gjort i övrigt i helgen, de som inte vet har heller inte med saken att göra.

när jag kom hem idag hade vi besök här hemma, med glögg, pepparkakor, knäck och massa annat julgodis. dessutom var det länge sedan jag träffade dem, så en STOR kram väntade kan jag lova :)
nu däremot ska jag träna suck innan jag åker hem till Jenny för en film-kväll. christian jobbar, så det blir en myskväll bara vi. det behövs ibland det också! <3


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Wihooo.. Lyckan att få läsa ett helt nytt blogginlägg är obeskrivlig

2008-12-22 @ 17:28:42
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0