ge mig sommar

jag tycker att det närmar sig alldeles för snabbt. det är inte jul än, det finns ingen julstämning någonstans! det må hända att julpyntet hemma, musiken på radion och programmen på tvn får en att i alla fall ha ork att slå in julklappar. nej, den här julen känns enbart så onödig. kommer julen någonsin bli som när man var liten?

nu ska jag ta på mig träningsklädena, sedan ska jag börja städa i mitt rum. om jag är duktig, så kanske jag orkar med att röja ur hela garderoben, men det är absolut ingenting jag lovar på långa vägar. garderoben är ändå ingen katastrof. katastrofen är väl bara den att jag har för mycket kläder för att det ska få plats. men det löser sig på något sätt. bara för det kom jag precis på vad jag önskade mig i julklapp.. det är ju typiskt! tur att jag fyller år om exakt 17 dagar ;)

nej, dags att dra igång här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste jag hålla med om, det är absolut inte samma grej med julen som förut. Men i år känns som att det är ännu mindre stämning än vanligt :O

2008-12-23 @ 21:57:24
Postat av: becca

Det måste jag hålla med om, det är absolut inte samma grej med julen som förut. Men i år känns som att det är ännu mindre stämning än vanligt :O



2008-12-23 @ 21:58:00
URL: http://bbbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0