ge mig tankar!

jag fick åka till pappas jobb idag för att kolla däcken, så passade på att ta med mig mira och gå på en promenad där istället. pinsamt att hunden tydligen vet om olika hudfärger säger jag!

eftermiddagen och kvällen har jag spenderat hemma hos jenny, och i knalleland. jag får snart panik verkligen, det är inte många dagar kvar till julafton, och jag har fortfarande julklappar kvar att köpa. suck. jag glädjs år att det finns människor som jag. och jag syndade även idag. mcd med också kicki och andreas, men det är gott så det gör ingenting att det är onyttigt.

nu har jag avslutat ett långt samtal med hjärtat, och ska sätta mig inne hos mamma och utföra plugg. det är såå roligt! not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0