godnatt!

har precis kommit hem från jenny nu, vi har haft en riktig myskväll och pratat, pratat och pratat. vi är hur bra som helst på det verkligen. slagit in julklappar, druckit glögg, ätit lusskatter och gjort knäck. låter mysigt va? :) dessutom har jenny varit i malaga och hämtat hem sin andra världens sötaste kattunge. jag brukar annars ha problem med att katter inte "lyder som hundar", men fastän denne både rev och bet mig, så var den söt. faktiskt.

när jag precis kom innanför dörren sprang jag in i mitt rum, något jag fasat över hela vägen hem. faktiskt en stund innan jag skulle åka hemifrån jenny också. usch, jag hatar det verkligen.
och nu ska jag försöka sova, innan jag blir väckt av att touchknapparna på spisen sätts igång. wish me good luck..


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

Hej Hej!

Jag undrar om du behöver hjälp med en bloggdesign eller om du vet nån som behöver en?



Ha en trevlig Tisdag :)

2008-12-23 @ 02:27:01
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0