hata rubriker?

sverige, damer, handboll. jag kom på för en stund sedan när jag kollade matchen, att de faktiskt inte alls är bra. det var nog ren tur igår kanske lite skicklighet mot ryssland. dem förlorade stort idag, pinsamt sverige.

johan hade vägarna förbi på en kopp kaffe förut, och jag sitter nu och diskuterar allvarliga saker med min käre vän över den här manicken. ska försöka lägga mig tidigt, fast jag är ledig imorgon också. alltid lika skönt :)

IMORGON ÖPPNAR BURGER KING!! :D jag tänker inte avslöja vilka som kommer vara däär.. tralala!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hellström bör det ju vara :=)

2008-12-09 @ 00:02:32
Postat av: Jennipher

Undra om det kan vara herr och fru nilsson/lindskog? :S

2008-12-09 @ 13:55:37
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0