heeeelg! :D

älskling, okej.. en rullande korg, samma sak som en vagn. det bliir liksom en vagn. och glöm inte skriva ditt namn i dina kommentarer. I know its you ;)

nu har jag i alla fall kommit hem från en lärorik dag i skolan. en veterinär, som har tänder som "specialområde" besökte skolan. någonting ni kommer märka i borås tidning imorgon.. och vi var på sal i en halvtimme innan vi gick ner i stallet. han skulle gå igenom alla hästarna, och naturligtvis skulle han från BT naturligtvis ta kort på de mindre fina hästarna, som började. ah, det är då typiskt ^^

väl i borås var jag och jonna nere i stan en stund. hanna mötte upp oss också. sedan åkte jag hem till hjärtat och vi åt semlor. massa gott!
nu ska jag hjälpa mamma litegrann här hemma, eva, magne och alice kommer ikväll, det kommer bli trevligt! dricka glögg och sånt där. till idol såklart!

förlåt för dåliga bilder, men jag zoomade med mobilen ;)

Han gräver i munnen på Gumman,                                och Jusse är drogad..

 

Coctail är mycket drogad,                     och Blondie mår inte så bra han heller.

 

Två icke ännu drogade hästar är kanske att föredra. Panhos till vänster,      Doris till höger.

  

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Slänger väll in en komentar ;) mkt fina bilder, är rädd att min blogg också kommer få liknade bilder ;)

2008-12-12 @ 15:42:42
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Carro

haha han är för söt =)

2008-12-12 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0