hej träningsvärk

dagen började med ett STENHÅRT pass med stefan på idrotten. jag var helt slut efteråt verkligen. att han har varit befäll i militären sätts på prövning ibland - tro mig!
lektionen direkt efter visade det sig att jag och jonna skulle ha hand om så många hästar att det inte var möjligt. istället red vi två stycken hästar var på två timmar. jag red först kasanova, som ääntligen ska sättas igång! sedan red jag birk, för första gången. första gången jag sitter på ett kallblod i hela mitt liv, inte direkt de hästarna jag fascineras av egentligen. då fick vi rida ett JOBBIGT pass för barbro kan jag informera er om. efteråt detta kändes mina ben som spaghetti, jag orkade knappt hålla nere gasen i bilen på vägen hem.
väl hemma trodde jag att jag skulle få slumra till litegrann i alla fall, jag var ju i alla fall uppe klockan 05.15 imorse.. men nejdå. då var mina arbetsgivare här på besök, så då fick man sitta uppe och försöka vara trevlig ändå. fick mig äntligen en ny kalender av dem också! och en julklapp såklart :)

imorse fick jag världens bästa nyhet, jag som trodde att jag inte kunde bli lycklig vid detta tillfället. men jag blev faktiskt det. Idag har jag gråtit. AV LYCKA. kan ni förstå det? jag undrar när det hände sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0