hela dagen, herregud.

lektioner hela dagen, värt en applåd, eller vad tycker ni? :D

jag var nöjd efter ridlektionen idag, det brukar jag vara när jag rider Blondie. han är så duktig, jag tycker verkligen om honom, hoppas det syns också :) jag kommer ha en del träningsvärk imorgon, vi tränade nersittningar utan stigbyglar i princip hela lektionen. men det får man ta!
har också satt på mina nya navkapslar nu, "bling bling" vad älsklings ord, hazze blev vacker.

är precis hemkommen, det var väldigt vad trafik det var i stan idag. men klockan fyra är det väl så. nu ska jag få i mig lite käk!


Hazze är pimp




Kommentarer
Postat av: Jennipher

Jag tycker hazze blev en riktig snygging i sina nya "bling, bling". :)

2008-12-01 @ 19:10:31
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Weronica

Så fin han blev...

2008-12-04 @ 09:26:56
URL: http://wirrewippans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0