helgen är snart över :(

igår var vi somsagt på jul på liseberg, och det var massa mysigt. hela min familj, claes och morfar var med, även om pappa, claes och morfar hängde en stund på tyrolen och kom tillbaka inte helt nyktra. men vi hade det mys, gick där bland ljusen, åt knäckäpplen, kramades och pussades. I like<3 var även borta en stund efteråt, så när vi kom hem stöp vi alla i säng.

och ja.. idag har jag inte hunnit med alltför mycket. har städat hemma på förmiddagen.. och nu har precis kommit hem från någon timme tillsammans med jonna. vi har pratat en massa, och jag fick äntligen min promenad. det är så härligt!

nej, nu ska jag ut och flänga igen. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0