inga överraskninar här inte.

jag har en text på en postet-lapp på mitt skrivbord. ni vet en sådan där man kan fixa när man har vista?
whatever. jag hade i alla fall sparat en text där, som jag skulle ha skrivit i ett blogginlägg. precis nu, såg jag att det fanns sida 1 och 2, jag hade bara skrivit en.. sida två har hjärtat skrivit, och kommenterat min text. så nu blev det ingen överraskning till honom där heller. nehepp.

this belongs to my baby :)


Is it your smile
or your laugh
or your heart
does it really matter why I love you?
anywhere, there's a crowd
you stand out
can't you see why they can't ignore you?
if you wanna know
why I can't let go
let me explain to you
that every little dream comes true
with every little thing you do


Jag älskar dig massa ska du veta.. puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har fått en bloggutmärkelse av mig =D

2008-12-08 @ 12:17:53
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0