julkänsla?

jag har i alla fall hunnit en liiten bit på vägen. jag har ätit. haha. dessutom har jag hunnit slå in mamma och pappas 3 julklappar, och varit med lite i köket där det görs julgodis för fullt. jag är stolt över min mamma som står och lagar mat åt oss varenda dag. hon får inte ens äta en ända smula med sin nya diet. hon brukar lukta på det, som att det hjälper.. jag tycker hon är stark, min mamma! samtidigt har vi lyssnat på en massa julmusik, man börjar nästan få upp känslan för det här med julen nu!

och NU ska jag börja plugga. jag är alltid sent ute, och det är alltid mitt eget fel. det är därför jag måste plugga också, hade jag gjort det från början hade det varit så mycket lättare.

men FÖRST ska jag gå ut med hunden en kort sväng, mamma fjäskade med att pilla mig i håret i en halvtimme under bonde söker fru. tror ni Ida Nilsson tackar nej till det? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0