känslor



sitter och lyssar på massa gammal musik, som verkligen betytt någonting för en när man var yngre. det är måånga tankar som flyger runt där inne i huvudet i några minuter. man sitter och ler för sig själv och minns de där stunderna allra mest.

och en sak har jag konstanterat, jag tycker om mitt liv. precis så som det är nu. ibland önskar man kanske att man mått bättre och att allt vore 100%, men det kommer lösa sig i slutändan ändå. just därför vet jag att jag är en lycklig människa. jag älskar mina vänner, jag älskar min familj, jag älskar min pojkvän, jag älskar skolan, och allt det som är BRA där, när man känner sig sådär lycklig för att man lyckas och får andra att vara stolta.
jag älskar att min liv slutade såhär, att jag fick ta itur med den sämre i mitt liv och istället mötas av leenden och kärlek.

jag är glad att jag är älskad och respekterad. jag är glad att jag har vänner som finns där när jag mår dåligt, eller är ledsen. som låter mig gråta ut och bara få vara mig själv. dem som får mig att le och orka en hel dag. dem som jag delar alla mina hemligheter och fina minnen med.
jag är glad att jag har en pojkvän som bara är så perfekt, så lik mig själv. som har en famn jag kan ligga i och prata och le i flera timmar. honom som jag bara kan ligga och titta på när han sover, och se honom vakna upp med ett leende på läpparna. han som bara är så damn enbart min egen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0