longeringsprov åt helvete

det är så skoj, när man tror att man ska ha longeringsprovet antingen denna eller nästa vecka. men en halvtimme innan vår lektion i kursen hästens utbildning, fick vi reda på att vi skulle ha longeringsprov? eh okej? longeringsprovet hör till kursen ridning, dessutom har vi charlotte i hästens utbildning, lena i ridning. sedan stod det sal 4 på schemat, och inte hs som betyder häststall. dem säger att dem skickat ut mejl, men bra att skolans mejl inte fungerar så man kan läsa det. så sur blev jag! jag har inte kunnat kolla igenom alla saker ordentligt, alla mekaniska delar, alla regler man ska följa för att få rätt på detta prov.
det fick gå som det gick. jag fick karina, och det är ju trevligt att man dessutom får en häst som man inte är så insatt i, och knappt ridit. suck. aja, vi får väl se hur detta går. är inte ett dugg säker på att jag får godkänt.

FAAAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0