lördag

alla blir så arga på mig när jag inte uppdaterar, så får slänga in ett snabbt inlägg för att hålla er uppdaterade :)

jag och hjärtat var på bio igår, det blev twilight, och den visade sig vara riktigt, riktigt bra! den var inte som vanliga "vampyrfilmer", vilket jag annars inte är så mycket för.. men den var riktigt bra, jag måste ladda ner den sedan, den måste ju bara finnas på datorn så man kan se den massa mer gånger!

idag väckte jag sofie, eftersom vi skulle ner till stan och shoppaaaa. ni vet hur det blir. jag handlade för mellan 1-2000 kr, jag är så smart. men nya kläder är fint! i övrigt hade vi en mysig dag i stan, fastän någon får ganska mycket panik för munkar..
har varit hemma hos hjärtat och ständat hela lägenheten också, men nu är jag hemma, och ska äta varma mackor - för andra gången idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0