magen full

när jag kom hem i eftermiddags, så var det en del snö hemma. nu har det snöat ännu mer, och det har nu lagt sig som ett tjockt täcke över marken. häärligt!

huset är fullt av folk som vanligt, och vi dricker glögg, äter skumtomtar, lussekatter och pepparkakor. det är vid sådana här tillfällen som man saknar julafton. men annars kan det kvitta för mig!

jag ska försöka att gå ut och vara lite social nu mot de andra, senare är det ju faktiskt idol! Kevin ska knippa åt sig första platsen :)

hemma hos mig har vi snööö! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Sofia har förstört det som var de nästan viktigaste på jul för mig, skumtomtar så när jag försöker äta de tänker jag bara på fisk!! grr älskar ju skumtomtar =(...



Kevin NEJ Alice JA ;)

2008-12-12 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0