mina drömmar är strange..

en underbart skön natt, jag hade hjärtats kuddar inatt, och jag sover mycket bättre på dem, så nu får han ta mina istället. snällt va? :)
jag drömde en dröm också.. att jag och jonna varit i knalleland och att hazze stod på parkeringen aaassmutsig. till och med på insidan, eftersom ett säte hade släppt på insidan och golvet på bilen hade åkt upp (?). sen kom det två utlänningar som snackade engelska med oss, och försökta knuffa in oss i bilen för att sen sno den. men jävlar vad jag sparkade "min" utlänning samtidigt som jag skrek på honom. efter dem gav sig stod jag och skrek och kaxade mot dem hur länge som helst, mitt i knalleland. jag sa att dem inte var någonting att ha eftersom dem inte var miljonärer och hej och hå. till slut fick dem dampet och gav sig på mig, men då kom det maaassa andra svenska killar med muskler i guld(vart kom alla dem ifrån?) och slog ner dem så jag kunde gå. himla bra dröm måste jag säga. haha.

nej, nu är det dags att gå up och ta en dusch :)

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, du är som du är...

2008-12-09 @ 13:58:10
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0