Nätet är åt helvete :)

jag blir så förbannad på dessa "gamla" sidor som efterfesten och nattstad. varför kan inte alla bara skaffa facebook istället, det skulle vara så mycket lättare att ha alla samlade på ett ställe. de "gamla" sidorna bara jobbar sig hela tiden, och jag blir allvarligt talat på dåligt humör så fort jag besöker dem vilket inte händer speciellt ofta, kanske någon gång i månaden. Tummen ner för dem!

träningen gick väl bra så sätt, men jag mådde så dåligt efteråt så jag höll på att spy. jag kanske ska ta det lite lugnare, i alla fall nu när jag ska träna i princip varje dag. jag kommer ha go träningsvärk imorgon på julafton. det är ju alltid trevligt.
i övrigt så ska jag fortsätta att slå in paket. jag har en tur att bara ha behövt köpa 4 stycken i år, jag orkar inte lägga ner någon större energi på att överraska kompisar osv. varför inte spara dem pengarna och köpa någonting man verkligen vill ha istället? det tycker jag är en bättre idé. min julkänsla kommer inte komma fram förrän jag fått egna barn som jag kan skämma bort ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul på dig! Hoppas du får en riktigt trevlig jul! =)

Kom ihåg, att du är värdefull!!

2008-12-23 @ 20:13:00
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0