onsdag

jag var tvungen att åka till skolan lika tidigt som alla andra mornar idag. halv 7 hemifrån, det är jobbigt :( Var tvungen att prata med Britt, så nu har vi fått det schema vi ska följa! känns otroligt skönt.
FAST, jag ska ändå inte träna idag. jag har redan ridit Juan idag, och det räcker säger jag bara. Min redan onda träningsvärk som sitter i från i måndags, gjorde rentav ONT idag när jag red. han behöver mycket ben, och det var hårt idag. riktigt hårt. att behöva hålla i ett spö var det jobbigaste tro det eller ej, det var knappt jag orkade hålla upp det! :O

efter ridningen fick jag huvudvärk, men jag har plugg att göra och en mage att mätta, så det är väl bara att se till att komma igång!

Juan


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, du och jag och våra bling bling hästar. :) jag på den lilla blonda och du på den stora fuxen.

2008-12-17 @ 18:07:41
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0