pappa är hämtad...

...och jag kan äntligen gå och lägga mig. de som känner mig, vet hur sällsynt det är att jag har huvudvärk..

pappa har nämligen varit och ätit, och spelat bowling med bhc:s a-lag, och alla de andra publikvärdar osv. han hade inte druckit speciellt mycket om man jämför med andra som hulken. han hade visst redan tagit 3 öl till maten. pappa slog honom i bowlingen, också j. persson som han tävlat mot hela kvällen. bra va? de hade sammanlagt 17 stycken banor, så det var mycket folk med :) dessutom är det ganska vanligt med duktiga hockeyspelare som är otrevliga, men pappa satt tillsammans med hulken, skördåker, idoff, rahm, j.karlsson och en ny från frölunda, och han tyckte dem var riktigt roliga och trevliga. pappa kan bjuda på sig själv ganska regält ibland. även om man träffar dem i ishallen ofta, så är det inte samma sak som att umgås och titta på saker. kul att alla i laget var med också!

nej, nu är det dags för sängen, upp tidigt imorgon. har ni hört hur sjuukt mycket snö det ska komma inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0