sunshine

nu har jag äntligen kommit hem, det har varit en tråkig dag idag på jobbet, varför vet jag inte :S fick sluta redan vid 2-tiden också. tack för det! dessutom fick vi den godaste smörgåstårta jag någonstin smakat på, idag då en av våra arbetskamrater slutar i verkstaden. den ska jag ha nu när jag fyller 19 också, och det känns ju enbart skitgott!

ska ut och gå nu, sedan ska jag ställa mig och baka tänkte jag. dessa är väldigt svåra att göra fick jag nyss höra, men är man mästerkock så ;)


och jag måste bara säga, att jag lever ett BRA mycket bättre liv än jag någonsin gjort. det pga många orsaker. det har gått mycket emot mig i alla fall halva det här året, och det har tärt på mig en hel del. det är då tur man har vänner som kan stötta, och en pojkvän som är underbar. snart är det nytt år, och då hoppas vi på förbättringar, nya möjligheter och ännu mer kärlek. ge mig också en nypa salt och tur, så jag kan dela med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0