tjohoo

tror ni inte att vi hade ett extra prov kanske är läxförhör ett bättre ord på svenskan direkt efter longeringen? jag visste att vi skulle ha redovisning, men orka ha ett test sen för att se hur mycket man lyssnat?

nu har jag i alla fall kommit hem. hade tänkt att plugga idag, men vi får se hur det går med det. inte jättesugen kan jag inte påstå. och fastän jag har haft en dålig dag, så är jag på ganska bra humör trotts allt. kanske för att jag borrade in mina ögon i en skylt på vägen hem. bensinen är nere i 10.04. tror ni jag snabbt som fan körde in och tankade bilen full? ^^

nej, nu ska jag skriva ut en kalender tills året är slut, så jag kan hålla reda på mitt liv tills vi får en ny kalender av jobbet. man kan inte komma ihåg allt :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Absolut. ^^ Om jag kunde skulle jag mycket väl ge dig det ^^ hihi. Och alla andra osm längtar till att sommaren ska komma :D hihi.

2008-12-08 @ 18:38:39
Postat av: Frida

Usäkta glömde lägga till min bloggadress, men du kanske kommer ihåg mig iaf ;) haha.

Kram

2008-12-08 @ 18:39:21
URL: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejhej! Vilken fin blogg du har, med roliga inlägg & bilder! :D besök gärna min och kanske slänga in en kommentar? :) kram

2008-12-08 @ 18:58:17
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Nu är jag uppdaterad om vad du hållt på med i helgen :) tänkte ringa dig, hoppas jag inte stör..

2008-12-08 @ 20:10:34
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0