the day after tomorrow, eller ngt.

det har varit en lång och regnig dag. inte roligt alls :(

däremot var det roligare att vår teoretiska ridning blev inställd, och vi fick sluta redan vid elva!
en annan tråkig incident hände i skolan idag, vad bör inte nämnas, men jag hoppas allting blir bättre. jag tänker på dig!

jag och jonna gick i stan idag, tills vi skildes åt och sarah och miranda steg på. annars har jag äntligen köpt en julklapp åt min käraste också. hoppas du inte blir arg på mig.. jag har ett hjärta av guld. ^^ och nu är snart mina pengar slut. HELT slut. jag vill verkligen ha pengar, jag är glad att jag har ett jobb! speciellt nu när besöket hos frissan gick på 1000 kr idag.  det blev i alla fall att slinga håret som vanligt, men denna gång i brunt också, inte bara blonda. så nu är jag 1/3 brunett. eller, nästan i alla fall.

sen måste jag bara säga en sak. jag älskar min C så sjukt mycket. ibland får jag sms som får mig att vara så nära gråten att det svider i ögonen. han är vacker i mina ögon, den bästa jag vet. det finns ingenting som kan hindra mig från att tycka det. Claes Lindskog, du äger mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0