förlåååt

jaa.. det var då ett tag sedan jag satt vid en dator har jag på känn..

... och ni vet ju hur mitt minne är. herregud. kommer inte ens ihåg vad vi gjorde i fredags? det enda jag i princip kommer ihåg, var att vi var på kalas ute hos Cs kusinbarn som fyllde 9 år. så grymt söta, man minns ju själv hur man var i den åldern när man skulle uppträda och allt det där. det visade sig också att världen är gryymt liten!

i lördags kom jennipher som besökare hit till borås, och det är ju alltid trevligt :) gick i stan i några timmar, stod tex på gina i 1 timme i kö :O herregud. och vi köpte inte ens några reavaror.. kändes som att det inte fanns någonting kvar för oss.
vi var också på bhc på kvällen, och jävlar vilken match säger jag. trodde jag skulle slita av mig håret och slinta på läktaren, typ. sen var nästan alla "gamla goa" på matchen, vilket naturligtvis ger en känsla av hockey. åh, jag önskade så att bhc kunde fått de där 2 poängen som nu AIK fick efter straffarna.. men men. det var i alla fall en bra match.

idag har jag och hjärtat varit iväg en sväng på morgonen/förmiddagen, sedan åkte vi upp till hans mamma och träffade rasmus också. så fort han lär sig saker nu, det är kul! :)
annars har vi varit en sväng och köpt prylar och så där. ska skjutsa broder nu, sedan dra mig ut till spelhallen och träna. weeiii. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0