jag lade mig...

...så tidigt som möjligt igår för att jag skulle kunna vakna snabbare och inse att det snart är fredag och att det innebär att jag äntligen får träffa hjärtat igen. bli inte besvikna om ni inte får någon uppdatering i helgen.

men ni kan i alla fall få veta vad jag ska göra nu en stund. ska in i duschen en snabbis bara, och sen åka till stan med jenny. förhoppningsvis tar vi en lång promenad här hemma med innan jag åker hem till min älskade. jag saknar honom, så det ska bli helt uunderbart! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

IDAAA! Jag fattar ingenting av skiten!

Nu har jag skaffat mig en fittblogg. Och nu vill jag bevaka din blogg. HUR FAN GÖR JAG DÅ?

Stjärthål med...

2008-12-22 @ 04:11:00
URL: http://ejungnell.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Hjärtat, jag har läst detta inlägget massa gånger, och min förkyldning blir inte bättre av det :P

2008-12-22 @ 17:06:52
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0