det är tisdag, halloj

jag som trodde det skulle bli studigt på högskolan idag, men icke då! jag träffade jonna i stan, och jag fick köpt mig lite mer saker (!!) jag är störd..
hos claes, mys- och pratstund som vanligt. kyrkogården har varit en stopplats idag. sen kan ni väl inte alls gissa vart vi varit idag? jovars, maten var god (tyckte jag och C som i alla fall fick rätt mat till skillnad från jesper. som vanligt.) jag sa redan innan att burger king ÄR ganska så osmarta. dem tar massa beställningar, sedan ska alla bara stå där framme och väntar, vilket blir en himla lång kö och folkmassan blir fruktansvärd. dessutom var det burger kings första dag ute på marknaden, tror ni dem var nervösa och stressade?

ett besök på ica maxi slutade med att vi fick ringa jenny och jim. det mest pinsamma med hela situationen var att enbart gå runt med en tom vagn, som dessutom låter. DÅ är det pinsamt att vara kille förstår ni ;)

sovdags?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va ingen vagn vi hade.. det va ju en rulldande korg.. =P

2008-12-12 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0