10/2 - 08

Vaknade idag kl 11 och insåg att jag börjat jobba. Slänga på sig kläderna i fasrten och äta i hast. Som tur är har jag inte mer än 3 meter till mitt jobb. :P Jobbade ända fram till kl 6. Dagen gick ganska fort och det var skönt! Packade ner allt så det är klart tills imorgon. Flyget går inte förrän vid 5 eller ngt. Känns ju.. sådär? Kollat vädret också. Det verkar väl inte heller världens roligaste. +20 grader, molnigt och regn? hmm..
Åkte till ishallen och kollade bror spela hockey också. Idag var han arg, och fick ganska många utskällningar från hans tränare. De tycker inte om hans beteende ibland.. Man såg bara deras arga miner, utom en gång då jag hörde hans tränare ropa: Inga mer könsdomar! Nu håller du käft! Annars var han ganska duktig idag tycker jag. Inga utvisningar vad jag såg. jag missade första perioden. Jag och pappa åkte direkt efter matchen för att åka hem och hämta Mira, sedan lämnade henne hos hennes uppfödare. Hon kommer ha det bra där den närmsta veckan :)
Nee, nu har jag missat sporten också. Pappa ropar och vill att jag ska joina, och käka pizza :)

För att Simon är så gullig när håret på mössan flyger fram och tillbaka i vinden :Dimage63

Game over.
image61


Kommentarer
Postat av: Sofie

okeej vad roligt :)
jo när jag tänker efter så har han pratat om dig för några år sen oxå :)
tur att han kommer hem snart då :D

2008-02-10 @ 21:30:06
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha jo, tur att man förändras genom åren :P
okej okej så ni går om varandra, tråkigt :(
iaf hälsa om du pratar med han snart :)

2008-02-10 @ 23:35:29
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0