11/2 - 08

Låg hos mamma och sov inatt. Usch, Claes har skrämt upp mig så mycket. Det är en pina att behöva gå och lägga sig varje kväll.. Men fick ett jätteglatt besked igårkväll iaf. Och pappa ska ÄNTLIGEN ta hit ett medium! Jag blev överlycklig! Detta ska ske om ungefär en vecka då vi har kommit hem. Jag blev så glad :)
Vaknade ganska tidigt imorse. 5 för att vara exakt. Simon var vaken och skrek. Det är ganska ovanligt, han brukar vara snäll och ligga nästan ända fram till 10 på helgerna. Men jag somnade om och gick upp runt halv 9.

Det mesta är färdigpackat, ska bara packa ner litegrann som jag glömde igår. Man kommer alltid på när man väl är där nere att man glömt saker. Men det får man leva med. Jag har ju varit utomlands förr om man säger så, så jag borde ju veta vad som ska med. Vi åker härifrån om ca 4 timmar, så nu ska jag in i duschen.

Kommer inte att skriva mer inlägg nu innan jag åker. Troligtvis kommer jag inte skriva någonting där nere heller. Brukar inte sitta vid datorn där nere mer än högst 2 dagar och då i ungefär en halvtimme var gång. Men vi märker detta. Kommer inte skriva om det inte finns å ä och ö. brukar vara lite olika från hotell till hotell.
Men ni får ha det underbart!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

okej okej :(
det måste vara jobbigt. men som sagt det kommer ju bli jättekul för er båda sen när ni träffas :)
ha en bra resa ! :)

2008-02-11 @ 10:40:22
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Söt boll, men gud vad coolt med ett medium. Nu kanske jag vågar sova oss dig igen då! :D Det var ju inte så mys när tv:n la av och blixtrade, eller alla dina andra spöken hemma. :D Nu är du på väg till utlandet. Saknar dig redan! (L) puss

2008-02-11 @ 18:15:38
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0