1/2 - 08

Hur fort har detta året gått egentligen? Det var inte länge sedan nyårsafton?! Om 1 vecka var det 1 månad sedan jag fyllde 18. Tiden bara rusar iväg!
Första lektionen idag var naturkuskap. Hade fått VG på provet, får väl vara nöjd med det antar jag. Fast alla hemma vill nog att jag ska få högre betyg. Dem är ganska trötta på att jag kommenterar allt dem gör som är dåligt för miljön. haha. Men det sitter i ryggmärgen ;) Sen antar jag att alla här skulle fått MVG om vi gått på en skola som inte är så miljöinriktad. Men så kan det vara. I vilket fall som helst jobbade vi med våran pp-press, och den går framåt nu! Vi är nog ganska nöjda, men vi får väl se sedan vad alla andra tycker. Tycker speciellt om en viss sak i den, men det lär ni märka på våran redovisning.
Mamma kommer tidigare än vanligt idag. Hon jobbade inte idag, för Filip hade visst fått magsjuka. Trevligt. Man känner sig så glad att få komma hem då..? Usch. Men förhoppningsvis så blir hemmavistelsen inte så lång. Ska med Kicki till Mölnlycke idag, och kommer antagligen hem imorgon igen. Men vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Jonna

ska du med henne nu? (: hon ville väl inte det innan?

2008-02-01 @ 09:41:48
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0