14/1 - 08

Tvingade mig till en data fast det i9nte finns de bokstaver som jag vill ha.. :P

Resan hit tog langre an vi trodde. Ganska nara 6-7 timmar exakt. Hotellet ar det finaste vi nagonsin bott pa. Helt underbart lyxigt! Bilder kommer pa det sedan till helgen nar jag kommit hem (om jag har tid)
Forovrigt ar vadret.. SKIT. Det ar molnigt och igar regnade det till och med, vilket det aldrig brukar gora har annars. Valdrigt trakigt, men vad ska man gora? Det trakigaste av allt ar val att man inte har fatt nagon farg tills man kommer hem. Ingen i hela familjen har fatt en gnutta farg, vilket irriterar mig en hel del. Men, men. Det ar februari, och da ar det inte varmt i dessa landerna. On ar i alla fall den finaste jag nagonsin sett. Valdigt uppstadat overallt, och de haller pa att gora iordning hela on. Sa det finns en hel del annat att se, vilket ar tur. Annars blir vi latt sittande pa hotellrummet med tjocka trojor pa oss. Det ar sant.. 
Idag ar det alla hjartans dag, och vem vet vad som hander idag? Ingenting vad jag har markt. haha. Far val gora det dar vanliga. Sitta i badkaret med en grogg eller tva, och bara vara. Det ar inte fel det heller.

Och grattis till babe som fyllde 22 ar igar :D Sakna.

Ni far uppdatering senare i veckan. Kan tyvarr inte saga nar vadret sviker oss, for det har det gjort for lange sedan..

Kommentarer
Postat av: Sofie

japp :) vart är du nånstans ? eftersom de är dåligt väder :O

2008-02-14 @ 19:52:50
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0