15/2 - 08

Trodde aldrig att sahar mycket folk skulle vara inne och lasa min blogg trots att jag just nu inte skriver sa manga inlagg. Men det ar naturligtvis roligt att se! :)

Dagen igar var ocksa molnig. Usch, ett stort svart moln over hela himlen. Blev ju inte battre att HAN han dar fran dalsjoskolan som jag ALDRIG minns vad han heter och hans flickv´n varit vid stranden och sa att dem haft kanonvader. hmm..
Sa IDAG hyrde vi cyklar, och cyklade till stranden. Dar var det jattebra vader, och sjalvklart hade det varit det hemma vid poolen ocksa. Och gissa vilken familj som lag och pressade i solen? Japp, ni gissade ratt :) Sa jag brande mig ju naturligtvis litegrann, men det hor till. har man inte fatt nagon farg innan pa hela veckan sa tycker jag allt det.
Annars ar allt bra har nere. Forrutom ett  javla illamande inatt. Den dar maten igar var INTE bra. Pappas pizza var la.. sadar. haha. Far beratta mer om det nagon annan dag. Har mycket med mig harifran :)

Nu ska vi snart ga till baren, so.. bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0