22/2 - 08

Åkte hem i fredags, och såklart var det sköönt! Åkte hem ett tag, myste hemma och sådär innan sötnos kom. Underbart att få träffa honom igen.. Åkte senare hem till honom, eftersom Alex väntade.
Vaknade ganska sent ändå, kändes skönt, var utvilad. Mycket drömmar inatt, och det hade min kompanjon också kan jag tala om. haha. Diskade, bäddade och lite annat innan jag tog bussen in till stan och mötte upp Jonna. Gick där en stund, åt thaimat och sådär. Gick sedan till frissan, klippte mig och gjorde slingor.
Åkte sedan upp till Claes igen och vi åkte och åt på max med Hampus och Jesper. Blev sedan att handla och åka hem till mammsen. Ville inte hon skulle sitta ensam ikväll, hon gör alltid det annars. Dumma Rasmus hockey. Kommer nog bli skönt för hela familjen när han får körkort.
Nu ska vi sätta oss framför tvn lite, efter massa koll på ev. fälgköp. Fin fint. :)

My "new" frill
image64


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha verkligen inte :P
haha joo jag vill inte ens tänka på uppkörningen, fan lär ju dö av nervostitet :P

2008-02-23 @ 00:08:17
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0