25/2 - 08

Klockan var över midnatt, och jag är helt klarvaken. Bör man vara det? Jag som sovit länge idag bör väl vara trött nu? Tycker man, men icke då!
När man kom ner till skolan idag fanns det väl inte speciellt mycket att göra idag förrutom att bränna ut massa skivor som gick åt helvete. Uppackningen tog väl ett tag också. Skäms över ibland hur mycket saker jag tycks använda på en vecka.. Antar att jag kommer få tvätta nu i veckan eftersom jag har helgjour kommande helg. Jävligt dumt av jouren att inte kunna ha det upplåst eller åtminståne ge oss nyckeln ner till tvättstugan så vi kan få tvätta då. Annars tycks det ju finnas idioter som tycker det är fruktansvärt kul att sabotera för andra.
Nyduschad och funderar starkt på att lägga mig snart. Ska upp om några timmar bara.. Första lektionen arbete med häst med Johnny också. Suck. Borde komma på ett stall snart tycker jag. Vi får ta oss i kragen nu faktiskt!!!

Det är underbart. Helt jävla underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0