26/2 - 08

Somnade inte allför sent, mina ögon höll på att slås ihop direkt när vi packade ner oss i sängen och satte på en film. Vaknade ganska pigg imorse, gick och gjorde iordning lite mat som jag förberedde igår. Jeanine kom med sin lilla sötnos, och sen kom även Jennipher med sin. Det var jäävligt blött ute, och vi tog på oss en massa kläder. Och TUR avr det. Regnet slutade aldrig, och vi orkade völ inte gå speciellt långt. Vi gick i 1 timme, gick in på vägen till långa rundan, och slapp gå såå långt. Jennie, Minna, Emelie och Jeanine kom nu också, tror inte dem heller orkade gå hela. Gick med Hanna och Sofia, och Hanna tog över mina vantar. Var skitvarmt, men tror jag fick ta sviten nu. Typ värsta handfrossa. Ska ta mig lite te nu, och kolla film. Har ju redan slutat för dagen..

väääldigt påklädda och blöta Jonna, Jennipher och Zorro.
image67


Kommentarer
Postat av: Sofie

jo det är ju iofs sant, teorin är ju bara jobbig eftersom man måste plugga på den, och att den inte är praktisk liksom. men köra måste man ju verkligen göra regelbundet, så jag förstår din situation..

2008-02-26 @ 15:10:17
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0