28/2 - 08

Igår hade vi fullt av lektioner hela dagen. Efter lunch hade vi hästkunskap och var då nere i stallet och skulle ta reda på massa grejer om dem olika mockningssystemen. Det tog väl inte såå lång tid. haha. Måste bara skriva ner skiten på dator också..
Sen hade vi ridlektion, och jag hade Duni. Han skötte sig faktiskt ganska bra! I alla fall om man jämför med hur han KAN vara. Clown och Charlotte var ju delvis före oss, och ändå fungerade det ganska bra! Galoppen i ridhuset måste jag väl bara säga gick bäst ;)
Ändrade min grupp så att jag hade i alla fall en liten stund på mig att göra mig iordning innan Borås resan. Åkte hem till Borås efter mcd besök, tågresor osv. Åkte hem till Claes och vi började klippa. Satt väl med skiten ett BRA tag, innan jag mötte pappa. Usch, hatar att behöva åka till banken jämt..
I vilket fall som helst, vaknade jag upp efter en underbar dröm, hade ne halvtimme på mig, men hann med att diska och sånt också. Snäll jag är ;)
Mötte Jonna, men banken åvar ju inte öppen. Tråkigt var det, absolut. Men satte mig på bussen på väg till skolan. Kom och hade EN lektion. Åh, så nödvändigt! Så jag åker hem till Borås nu igen om en halvtimme, sedan får man väl se vad som händer där. Kicki svarar ju inte.. :(
Imorgon är det fredag, jag hoppar som vanligt över svenska lektionen, och kommer att komma ner lagom till jag börjar min helgjour. Usch, tycker inte om det!!

Såå, Carro. Nu hade du något att läsa. En stund i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

tack xD

2008-02-28 @ 18:24:41
Postat av: Jennipher

Ett jävla åkande fram och tillbaka denna veckan känns det som :P haha

2008-02-28 @ 18:50:27
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0