29/2 - 08

Yesterday, ni vet väl vad som hände redan innan jag åkte till Borås. Väl där, gick vi till banken, och där fanns ju egentligen ganska mycket att göra, men ofta man får göra det utan legitimation med sig? Nee, precis. Fick släpp på tanten, men det fixade sig. Sedan bjöd jag Kicki på 3 rätters, underbart gott såklart! Satt och tjöta en massa, och efter att vi snackat med Claes på pressbyrån tog jag bussen upp till Trandared. Sov hos Claes, och efter lite dusch osv kom Jonna och efter Claes slutat jobbet åkte vi till Strömma, och here we are! Började jobba kl 2 och slutade 4. Satt en stund och bara slöade efteråt, gick upp runt halv 9 imorses, så kan väl inte säga att jag direkt var den piggaste på denna jord..
Har precis kommit hem från Sätila nu där vi har käkat pizza. Jag, Claes, Tim, Andreas och Jonna. Måste ha suttit där i närmare 2 timmar. Nu har vi köpt lite gott och ska sätta oss "hela familjen" vid tvn hade vi tänkt. Niiice.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ahh ganska onödigt :P
som tur är så har jag ju redan dom betygen så :)

2008-03-01 @ 09:15:04
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha jag har inte heller matte B, och jag gick ändå samhäll :O hoppade av kursen eftersom jag är SÄMST på matte :O :P

2008-03-01 @ 16:40:36
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0