3/1 - 08

Kollade somsagt tatuerad torso igår. Både mamma och pappa tyckte den var riktigt bra! Satt inte uppe överdrivet länge. Var trött och allmänt rädd. Jävla Claes, vet du hur rädd du gjort mig?! :S Tände alla lampor i rummet, drog ut alla sladdar till stereo, datorn osv. Sedan släckte jag och störtade upp i sängen. Lade mig längst in och tryckte mot väggen. Tur att man har stor säng och kan ha 3/4 till godo! Säg ALDRIG att det inte finns någon sorts energi i ett hus. Jag tror alla här hemma skrämmer upp sig själva. Utan mig själv som har en pojkvän som gör det såå gärna! Det värsta är att han skrämmer upp sig själv och det gör mig ännu mer rädd.

Vaknade imorse av ett jävla liv. Simon har fått ny assistent, och fan vad dem håller på. Skrattar och skojar hela tiden. Det var ju inte direkt lätt att kunna sova med en lillebror skrikandes av skratt sitta precis utanför dörren. Läänge. Jag tror Linus försöker hypnotisera min bror. Men han verkar trevlig den där nya. En himla tur att han har samma humor som våran familj. Annars hade han nog stuckit ganska snabbt. haha.

Idag vet jag inte vad som händer. Blir antagligen att åka till Miras uppfödare en sväng eftersom hon ska vara där när vi är på Fuertaventura. Vet inte om jag ska åka med pappa upp till morfar sedan. Det återstår och se. Tror inte morfar skulle släppa ut alla känslor direkt inför pappa, så det slipper bli massa tårar för honom idag. Hoppas jag.
Sen mste jag börja att tvätta nu också.. Hann inte det i fredags, så det blir någon maskin i eftermiddag. Sen naturligtvis färd till Strömma som vanligt. Kan man inte bara ändra de rutinerna. Bara ibland?! Börjar bli så trött på det nu..

image44


Kommentarer
Postat av: Jonna

nästa söndag slipper du det. då är det lov (: kommer bli riktigt skönt faktiskt, få sova ut ordentligt, slippa alla andra rutiner... (:

2008-02-03 @ 12:43:50
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0