4/2 - 08

Blev ingen tidig läggdags igår. Varför ska jag alltid säga att jag ska lägga mig tidigt när jag aldrig gör det?! Men jag var ändå ganska pigg imorses. Var iaf klar när de andra kom. Stolt. Övade på våran pp-press nu i 2 timmar. Eller aa, rättade till ev. fel osv. Första gången tog 27 min, den andra 20. får hoppas att allt tar längre tid när det väl är dags. Nu har vi väl den där förbaskade engelskan, och essayn ska vara inne imorgon. Känns ju bra att inte ens kommit någon vart. Men det löser sig. Någon gång.
Sen är det häst i 2 timmar med Agge, och sen projekt. Hoppas Charlotte har kommit på ngt projekt till mig, som inte kostar alltför mycket pengar, vilket detta verkar göra..

Vad säger ni om denna veckas matsedel då? ; )
Ta bort ärtsoppan bara, annars så! :D


Måndag lunch: Spaghetti och köttfärssås middag: pizza
 
Tisdag lunch: stekt fisk, kall sås, ris/potatis (efterrätt chokladpudding) middag: lasagne

Onsdag lunch: Kyckling, sås, ris/potatis (efterrätt fruktsallad) middag: risgrynsgröt

Torsdag lunch: ärtsoppa, pannkakor, sylt och grädde middag: taco med tillbehör

Fredag lunch: Hamburgare och pommes frites


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0