5/2 - 08

Igår efter pizzan tyckte jag lite synd om Sofia. Äntligen en hästledig dag, och självklart ska man då få hitta på någonting speciellt då, och inte bara sitta här och uggla.. Så hon föreslog 4 gott, och efter lite tänkande drog vi iväg till Göteborg och tog spårvagnen till den underbaraste affären på hela jorden. Mm, gott gott. Jag var duktig och handlade inte godis för mer än 100kr iaf. Ganska stolt faktiskt. Jag, Sofia, Emma, Jonna och Jennipher kom tillbaks kvart i 9, och då var det bara för mig och Jennipher att skynda oss ner i gymmet för att vara där nere i 20 min. Körde fullt ut och var ganska svettig kan jag lova. haha. Då kan man äta godis med gott samvete sedan :D Sedan var det dags för duschen, och Carro kom in till mig efteråt och vi satt och pratade till kl 1inatt. Sedan var det bara att sova och ha det skönt tills klockan ringde 5 timmar senare och man ska upp igen. Ibland hatar jag skolan..
Har haft fullt med lektioner hela dagen, och vi fick på klassrådet se Charlotte rida våran nya lilla arab. Hemsk vad fin den var! Tyckte inte riktigt det när den bara stod i boxen, men med full utrustning och med sitt fina steg visa upp sig i manegen.. då var den fanimig fin! :D Sen fick Charlotte springa lite med honom och visa upp hans rörelser. Vad hon log sen ;)
Nu har vi körning om bara några få minuter, så jag ska börja dra mig uppåt hygien om Wibben kan komma snart?! Han har ju lite tur ibland att få se tjejerna byta om ;) haha.

Okej, Wibben vägrar visa sig, men det är han och Kasanova ändå :P
image45

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin häst!

2008-02-05 @ 13:22:28
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0