7/2 - 08

Förlåt för det inte blev ngn uppdatering igår. Nätet fungerade inte som vanligt. Blir sur när ingenting fungerar..

Men i alla fall. Fullt med lektioner igår. Fick bla. reda på vad vi fick på hästkunskap provet. Jag fick 69½ av 74. Ganska nöjd med resultatet. Agge betygsatte inte, men antar väl att det var ett MVG?
Mamma ringde och sa att det inte fanns någon klipptid till mig heller innan fredagen efter att vi kommit hem från Fuertaventura. Blev ganska besviken, men det får fixa sig ändå. Sedan sade hon även att det blir begravning för morfars fru den 20:de februari. Usch, ser verkligen inte fram emot detta.. Men jag och pappa skulle få sitta längst bak, tur det. Morfar ska sedan smälta ner deras vigselringar och göra ett smycke till mig. Jag hoppas verkligen jag inte slarvar med det!!

Hade varken lust eller ork att gå på småföretagandet på eftermiddagen,  så jag och Jennipher hade gott om tid att göra oss iordning för att senare ta bussen till delsjömotet, sedan bussen till Borås och underbara hockeyn. Träffade väl lite skojsigt folk, och i slutet även min faster (som kommit för att kolla hockeyn, okej?) Och hon är inte min faster, utan min pappas lillasyster och är 28 år. Det lät bättre, eller hur? ;)
Hockeyn var la inte den största succén. Inga närkamper alls nästan tycker jag. Ändå tog domarn hur många utvisningar som helst. Det var alltid iaf ett lag som spelade powerplay hela tiden. Aa, det kändes ju sådär att domarn inte alltid var på våran sida, och att vi fick spela ganska mycket boxplay.
Matchen blev 1-1 och gick till sudden då BHC satte 2-1. Kunde dem inte gjort det liite tidigare i matchen?
Sen var det ju också massa aktiviteter i B-hallen, och Björn Rosenström spelade live i periodpauserna. Förundras ganska mycket över hur duktig har är live egentligen.. Sen fick ju han vara med på isen en stund, och det var GANSKA vingligt om man sänger så. Sen om andra kommer ivägen så hinner man ju inte flytta på sig heller ;)

Var hemma runt halv elva. Jonna skulle sova hos mig, och vi kom väl i säng runt halv 12.
Idag ringde inte klockan, och det blev ju en bra start? Hade sedan tråkig svenska lektion och nu har vi arbete med häst. Måste fundera ut ett stall snart.. Strax har vi körning. Teoretiskt denna gång. Hoppas vi får reda på vad vi fick för betyg på våra inlämningar vi gjorde. Slet en hel del med den där :S

Björn Rosenström spelade intill rinken.
image49

BHC får väl vara nöjda med 2 poäng ..
image50

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du herregud, jag gick upp 23 kg under graviditeten! Det mesta rasade av mig dom första månaderna men 7 envisa kilon har jag fått dras med sen dess hehe

2008-02-07 @ 13:19:26
URL: http://P3tr4E.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0